ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΠΑΜΠΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΤΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ…


ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΣΑΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕ ΡΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΟΛΑ… ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΙΑ ΚΑΙ «Ο ΑΞΙΟΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ» ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ…

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΤΕΚΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

(ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ)

 

                                                                   ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011

 

 

                                                  ΠΡΟΣ: ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.

 

    Συνάδελφοι,  με λύπη μου σας ανακοινώνω την παραίτησή μου από μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της παράταξής μας.

Οι λόγοι της παραίτησής μου είναι πολιτικοί και προσωπικοί.

Πολιτικοί γιατί πιστεύω πως δεν κατόρθωσα να πείσω τους συναγωνιστές και τις συναγωνίστριες της παράταξης μας για την ανάγκη αλλαγής πολιτικής της παράταξης μας, στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Η συνδικαλιστική φυσιογνωμία της  Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε., δυστυχώς, για μια ακόμη φορά στην 80η Γενική Συνέλευση του κλάδου υπερκαλύφθηκε από την προσωπική ανέλιξη κάποιων και την ανεξήγητη τα τελευταία χρόνια συμφωνία σε κορυφαίο επίπεδο με την ΠΑΣΚ. Η μεγάλη ευκαιρία της αποτίναξης από πάνω μας της ρετσινιάς του «ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ είναι το ίδιο» χάθηκε με την αλλαγή της πρότασης μας για τη συνδρομή. Θυμίζω σε όλους και όλες πως η  ΠΑΣΚ άλλαξε την απόφασή της όταν και μόνο όταν άκουσε τη λέξη «αποδείξεις». Το γεγονός ότι η πρόταση εκείνη την ώρα περνούσε την οδήγησε να φύγει από την αρχική της πρόταση και να περισώσει με κάθε τρόπο την «νομιμοφανή διαφάνεια»  που υπάρχει στη λειτουργία της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος.

Η παράταξή μας που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε το πλεονέκτημα, φέρνοντας τις παρατάξεις, την μία μετά την άλλη σε συμφωνία με την πρότασή μας, για ένα ανεξήγητο λόγο μπήκε στο δίλλημα με «αποδείξεις» ή «χωρίς αποδείξεις», λες και υπάρχει κάτι το οποίο πρέπει να κρύψουμε ή πρέπει να απολογούμαστε γι αυτό…

Η τελική μας απόφαση για συμφωνία με την ΠΑΣΚ στη μείωση κατά 20% της συνδρομής «χωρίς αποδείξεις» εύχομαι να μη μας στοιχίσει, όπως φάνηκε ότι μας στοίχισε η συμμετοχή μας στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε..

Κάποιοι, δυστυχώς, δεν έχουν καταλάβει ακόμη πως έρχονται δύσκολα χρόνια για τον εργαζόμενο και οι καιροί που ακολουθούν θα είναι σκληροί και επώδυνοι. Οι εξελίξεις θα μας προλάβουν όλους. Μετά και τα νέα μέτρα του μακροπρόθεσμου που ουσιαστικά οδηγούν το σύνολο των εκπαιδευτικών, αλλά και όλων των εργαζόμενων γενικότερα, κάτω από το όριο της φτώχειας, είναι τουλάχιστον αστείο να νομίζουν κάποιοι πως με τέτοιου είδους αποφάσεις θα δώσουν ελπίδα στους/στις συναδέλφους και θα διασωθούν όταν πολύ σύντομα όπως φαίνεται θα έχουμε ολοκληρωτική αλλαγή στο πολιτικοσυνδικαλιστικό μας σύστημα με ταυτόχρονη κοινωνική έκρηξη.

Οι λέξεις «συναλλαγή», «αδιαφάνεια» και η φράση «όλοι τους το ίδιο είναι» δεν παλεύονται με χρωματιστά φυλλάδια και όμορφες ανακοινώσεις… παλεύονται με αποφάσεις που δίνουν ελπίδα… σπάνε κατεστημένα και αλλάζουν πολιτικές.

Η προσωποποίηση των αποφάσεων και η καθοδήγηση της παράταξης στο κατά πόσο μας βολεύει σαν πρόσωπα είναι κάτι το οποίο πληρώνουμε τα τελευταία χρόνια. Η διατήρηση κάποιων στις θέσεις τους, αλλά και η διατήρηση των προνομίων τους, μας οδηγούν στην απαξίωση και επιτρέπουν τον λαϊκισμό των παρεμβάσεων και των άλλων αριστερών παρατάξεων να περνάει στους/στις συναδέλφους.

Η βασική μας αρχή… άμεση συνδικαλιστική αντίδραση και πρώτα απ’ όλα στήριξη των συναδέλφων, εξανεμίζεται μπροστά στις προσωπικές φιλοδοξίες.

Επιτρέπουμε την πολιτική μας εξόντωση ως παράταξη, μη τολμώντας να κάνουμε απλά ότι κάνει εδώ και 20 μήνες ο πολιτικός μας φορέας υπό την ηγεσία του Αντώνη Σαμαρά… να στηρίξουμε πραγματικά τον εργαζόμενο και να είμαστε με πράξεις κατά του μνημονίου… όχι μόνο με λόγια αλλά και με πράξεις διαφάνειας και σύγκρουσης με το μέχρι σήμερα κατεστημένο… με προτάσεις συνεργασίας ακόμη και για τη συγκρότηση του προεδρείου με παρατάξεις που είναι καθαρά αντίθετες με το μνημόνιο.

Κάπου εδώ μπαίνει και το ζήτημα των προσωπικών λόγων της παραίτησης μου.

Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της παράταξης μας για την εκλογή μου στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ήταν απόφαση καρδιάς και αγάπης προς την παράταξη που εδώ και 30 χρόνια υπηρετώ ως Μακίτης, Δαπίτης και μέχρι σήμερα Δακίτης.

Αυτή μου η συμμετοχή κατά έναν περίεργο λόγο οδήγησε αυτούς που εδώ και λίγα χρόνια λασπολογούν εναντίον μου να κορυφώσουν στην 80η Γενική Συνέλευση και με φράσεις του τύπου «δεν ενδιαφέρεται να εκλεγεί», «ποιον θα ψηφίσετε… αυτόν που δε συμμετέχει στην Κεντρική Επιτροπή», «ποιον θα ψηφίσετε… αυτόν που κάνει κακό στην παράταξη» και «ποιον θα ψηφίσετε… αυτόν που τον ενδιαφέρει μόνο η προσωπική του ανέλιξη», αποδυνάμωσαν την προσπάθεια μου να εκλεγώ στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε..

Απαντώ λοιπόν σε όλους αυτούς.

1. Ναι με ενδιέφερε η εκλογή μου γιατί πίστευα και πιστεύω πως θα μπορούσα με τις δυνάμεις μου, αν είχα τη στήριξη των συναγωνιστών μου, να αλλάξω τη λειτουργία της παράταξης αλλά και της Δ.Ο.Ε..

2.  Ναι  δε συμμετείχα στα συμβούλια της Κεντρικής Επιτροπής. Η απόφασή μου ήταν καθαρά πολιτική και είχε να κάνει με τη συγκρότησή της, όπου άνθρωποι χωρίς καμιά συνδικαλιστική εμπειρία που δεν έχουν αφουγκραστεί σε καμία περίπτωση το σφυγμό των συναδέλφων προτιμήθηκαν στο να οδηγήσουν την παράταξη στην εκλογική μάχη. Ποια δουλειά λοιπόν είχα εγώ σε μια Κεντρική Επιτροπή που ουσιαστικά λειτούργησε μέχρι και τις εκλογές του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για στήριξη υποψηφιοτήτων.

3. Στο ότι κάποιοι πιστεύουν πως «κάνω κακό στην παράταξη»… τους απαντώ πως στην πρώτη Κεντρική Επιτροπή θα θυμάστε πως ζήτησα για μια ακόμη φορά εξηγήσεις από τον απερχόμενο πρόεδρο της παράταξης γιατί επέλεξε στην δευτερολογία του στο πρόσφατο συνέδριο της παράταξης να αναφερθεί προσωπικά μόνο σε εμένα… του ζήτησα ακόμη την επιστολή που είχε σταλεί από τα τρία εκλεγμένα μέλη του Ζ΄ συλλόγου πριν από δύο χρόνια… ούτε απάντηση πήρα… ούτε φυσικά την επιστολή διάβασα ποτέ. Αντίθετα από αυτούς όλους, είναι πανελλήνια γνωστό πως προτίμησα να κρατήσω χαμηλούς τόνους και να στηρίξω την παράταξη μας και στον σύλλογο από τον οποίο αποχώρησα αλλά και στο νέο μου σύλλογο που συνδικαλίζομαι από το Σεπτέμβριο του 2010. Φτάσανε στο σημείο να λένε πως στο σύλλογο που πήγε ο Τεκίδης χάσαμε μια έδρα… τους απαντώ απλά ας έρθουν αυτοί να την πάρουν… μια και πήραν τόσες πολλές στους συλλόγους τους.

4. Όσο για το ότι με ενδιαφέρει η προσωπική μου ανέλιξη… αυτοί που τα λένε αλλά και αυτοί που τα πίστεψαν, θέλω να πιστεύω πως πραγματικά δε γνωρίζουν πόσες φορές έχω κάνει πίσω και πόσες φορές έχω αποσυρθεί διακριτικά από διεκδίκηση θέσεων σε επίπεδο Θεσσαλονίκης για το καλό της παράταξης. Ας ρωτήσουν να μάθουν… και κυρίως ας προσέχουν τι λένε… παραμένω αγωνιστής της παράταξης στο σχολείο μου και στο σύλλογο μου και δε συμμετείχα ποτέ σε επιτροπές(όπως αυτοί που με κατηγορούν)  για να αυξήσω τα εισοδήματά μου και να πετύχω την προσωπική μου ανέλιξη… μάλιστα και όταν δικαιωματικά προέκυπταν θέσεις με απαλλαγή η Νομαρχιακή Θεσσαλονίκης γνωρίζει πως έκανα πίσω για να υπάρχει μια ισορροπία στην παράταξη. Αυτοί που τα λένε αυτά και σε επίπεδο νομού αλλά κυρίως σε κεντρικό επίπεδο… ας κοιτάξουν στον καθρέφτη και αν τολμούν ας καταθέσουν στην Κεντρική Επιτροπή τις φορολογικές δηλώσεις τους των τελευταίων οχτώ χρόνων… από την πλευρά μου είμαι έτοιμος να τις καταθέσω όποτε μου ζητηθούν.

Τέλος και επειδή έχω μάθει στη ζωή μου να λέω τα πράγματα με το όνομά τους, γιατί δε χρωστώ σε κανέναν εκτός της παράταξης μου ως «ιδέα» τη συνδικαλιστική μου οντότητα, αρνούμαι να δεχτώ τον χαρακτηρισμό «τσουτσέκια» του Χαράλαμπου Κόκκινου στη Γενική Συνέλευση της Δ.Ο.Ε., όταν δίνοντας εξηγήσεις σε κάποιους για την απόφαση να συμφωνήσουμε με τις παρεμβάσεις για τη μείωση της συνδρομής προσθέτοντας τη λέξη «αποδείξεις», είπε την ιστορική φράση «κάποια τσουτσέκια με παρέσυραν». Ελπίζω πραγματικά τα τσουτσέκια που ανέφερε να μην είναι μέλη της ΔΑΚΕ. Αν όμως εννοεί μέλη της ΔΑΚΕ στα οποία ανήκω και εγώ του απαντώ πως σε καμία περίπτωση δεν του επιτρέπω να προσβάλει την προσωπικότητά μου και αν θέλει πραγματικά να δικαιολογηθεί για το γεγονός ότι συμφώνησε με τη λογική των αποδείξεων ας δει καθαρά πως η παράταξη μπορούσε να βγει νικήτρια από τη συγκεκριμένη διαδικασία ψηφοφορίας.

Συνάδελφοι, επειδή η αγάπη μου για την παράταξη ξεπερνά τα πρόσωπα και τις προσωπικές φιλοδοξίες, παραιτούμαι από την Κεντρική Επιτροπή και παραμένω απλός στρατιώτης στο σύλλογό μου… υποστηρίζοντας και στηρίζοντας της αρχές αυτής της μεγάλης παράταξης που όπως φαίνεται κάποιοι έχουν ξεχάσει… αναρωτιέμαι μάλιστα αν έχουν καταλάβει πόσα χρωστάνε στην παράταξη της ΔΑΚΕ.

Στο σημείο αυτό θέλω να ενημερώσω την Κεντρική Επιτροπή πως την απόφασή μου να παραιτηθώ από την Κεντρική Επιτροπή αλλά και ταυτόχρονα να αποχωρήσω από το ψηφοδέλτιο με επιστολή μου την είχα πάρει από την Πέμπτη. Μάλιστα είχα γράψει και την επιστολή παραίτησης μου… κάποιοι συναγωνιστές μας που αγαπώ και σέβομαι την άποψη τους με απέτρεψαν να την παραδώσω στο γραμματέα… για το καλό της παράταξης όπως μου είπαν… και αυτό για μια ακόμη φορά έκανα.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συναγωνιστές και τις συναγωνίστριες της παράταξης που με την ψήφο τους στήριξαν την υποψηφιότητά μου, πιστεύοντας ότι τα πρόβατα δε σώζονται βελάζοντας.

Είμαι σίγουρος πως ο αγώνας για μια ΔΑΚΕ με καθαρά συνδικαλιστικό λόγο, που θα φέρει και πάλι κοντά της τους/τις συναδέλφους θα συνεχιστεί από όλους που πραγματικά το θέλουν στους συλλόγους τους, στις πλατείες αλλά και στους αγώνες που θα δώσουμε σύντομα.

   «Σκεφτόμαστε πολύ λιγότερο απ’ όσα ξέρουμε. Ξέρουμε πολύ λιγότερα απ’ όσα αγαπάμε. Αγαπάμε πολύ λιγότερο απ’ όσο μπορούμε και σ’ αυτό ακριβώς το βαθμό είμαστε πολύ λιγότεροι απ’ όσο είμαστε»                

«Η πολιτική της εμπειρίας του Ρ. Ντ. Λάινγκ»

 

                                                                     Με συνδικαλιστική τιμή

                                                                             από καρδιάς

                                                                       Τεκίδης  Αλέξανδρος

Αναρτήθηκε στις ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΡΘΡΑ. 3 Σχόλια »

3 Σχόλια to “ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΠΑΜΠΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΤΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ…”

  1. Γιώργος Πανάγου Says:

    Δυστυχώς η κατηφόρα συνεχίζεται. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε, να βάζουμε πλάτη, σ’ αυτούς που χρησιμοποιούν τη ΔΑΚΕ για την προσωπική τους ανέλιξη και είναι αυτοί που ανερυθρίαστα χρησιμοποιούν αυτή τη μομφή για να κρύψουν τις δικές τους ιδιοτελείς φιλοδοξίες. Για γέλια και οι επιστολές για παραιτήσεις, αποχωρήσεις για το καλό τάχα μου και την σύμπνοια της παράταξης, όταν στάζουν όξος και χολή. Υπάρχει μεγάλη διαφορά από παραίτηση σε παραίτηση. Το παιχνίδι φεύγω εγώ για να αναλάβεις εσύ, από άτομα που δεν έχουν προσφέρει στην παράταξη, αλλά σπρώχτηκαν για να ανεβούν (τι κάνει νιαου νιαου), να το χαίρονται. Τους εύχομαι να το κερδίσουν. Απλά να σκεφτούν όλοι, κάνοντας ταμείο μεταφορικά και κυριολεκτικά, ποιοί έχουν ξοδέψει και ποιοί έχουν κερδίσει και οικονομικά απ’ αυτή την παράταξη. Ας τη χαίρονται. Δεν είναι αυτή η ΔΑΚΕ ΠΕ που ξέραμε, που αγωνιστήκαμε. Αυτή είναι η ΔΑΚΕ ΠΣ(Προσωπικών Συμφερόντων).
    Χαίρομαι για την παραίτηση του Αλέξανδρου, αλλά και λυπάμαι για τους λόγους που τον ανάγκασαν σ’αυτή.

  2. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΟΥΜΑΡΙΔΗΣ Says:

    ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ

    Μέχρι τώρα άπαντες γνωρίζαμε ότι οι εσω-παραταξιακές διαδικασίες είχαν μια ομορφιά .Σαν τους αναγκαστικούς γάμους της των προηγούμενων δεκαετιών στην Ελλάδα .Χαμόγελα , αγκαλιές , φιλιά στην εκκλησία ( κάλπη )και όταν ‘έπεφταν τα φώτα που σε πονεί και που σε σφάζει.
    Παρακολουθώντας το βουκολικό δράμα και τον αδελφικό αλληλοσπαραγμό των τελευταίων ημερών μπορώ να πω ότι σαν παράταξη πρωτοπόρα δείχνουμε και πάλι το δρόμο .Αυτές δεν είναι εκλογές προέδρου συνδικαλιστικής παράταξης ,συνάδελφοι σενάριο δραματικής ελληνικής ταινίας της δεκαετίας του 60 ..
    Απίστευτης αθλιότητας mail με σαφείς κατηγορίες ,απίστευτες προσωπικές επιθέσεις , υπονοούμενα κάνουν το γύρο του διαδικτύου και των προσωπικών mail των ΔΑΚΙΤΩΝ ..
    Για ποιο λόγο άραγε οι Δακίτες από τα 4 σημεία της Ελλάδος να προσέλθουν στα Τρίκαλα .Από παραταξιακό ενδιαφέρον και καθήκον ( δεν πιστεύω αφού φροντίσατε να καταρρακώσετε κάθε ίχνος ευπρέπειας και να διαλύσετε το ήδη κλονισμένο συνδικαλιστικό πιστεύω των περισσοτέρων ). Ο μόνος λόγος που οι περισσότεροι θα προσέλθουν , είναι η περιέργεια, αφού με ένα τέτοιο χορταστικό πρόγευμα το κυρίως πιάτο προβλέπεται συναρπαστικό ( ίσως μονομαχίες με λιοντάρια , ταχυδακτυλουργούς, ζογκλέρ ).
    Το ερώτημα που έχω ,είναι το τι θα γίνει την επόμενη μέρα των εκλογών .Πως μπορείτε να συνυπάρξετε ,πως μπορείτε να συνεργαστείτε , πως μπορείτε να πείσετε όλους αυτούς τους Δακίτες να σας ακολουθήσουν και μετά από 2 μήνες να εγκαταλείψουν και πάλι οικογένειες , προσωπική ζωή και να δώσουν τον αγώνα για τις εκλογές των αντιπροσώπων .Να βγει η ΔΑΚΕ πρώτη δύναμη ,γιατί ,ποιοι θα την διοικήσουν , ποιοι θα την εκπροσωπήσουν , τι θα απαντήσουν σε πιθανά ερωτήματα συναδέλφων στα σχολεία που θα επισκεφθούν για τις καταγγελίες που οι ίδιοι κάνετε ο ένας για τον άλλο .
    Ο φίλος μου (το εννοώ και το γνωρίζει και ο ίδιος ), απερχόμενος πρόεδρος Μ. Κόκκινος οφείλει την ύστατη ώρα να δώσει λύση , έχει χρέος και υποχρέωση σε αυτή την παράταξη .Η απόφαση του να αποχωρήσει , για όποιους λόγους δικούς του προσωπικούς η πολέμου που δέχθηκε ,δεν του αποσείουν από πάνω του την ευθύνη για την ομαλή μετάβαση στην επόμενη μέρα. Είναι υποχρέωση φίλε Μπάμπη απέναντι στην παράταξη , στους ΔΑΚΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΣΟΥ .Μη τυφλωμένος από πίκρες , εγωισμούς και κοντόφθαλμες πολιτικές ,πετάς στα σκουπίδια τους αγώνες δεκαετιών η επόμενη μέρα φέρνει συρρίκνωση , διάλυση , διάσπαση , μα όταν κοπάσει η ταραχή αγαπητέ Μπάμπη ,κάποιοι θα ψάξουν τον ΙΩΝΑ να τον πετάξουν στη θάλασσα και αυτός θα είσαι εσύ .
    Επειδή εσύ σήκωσες πρώτος δημόσια το γάντι της ανοιχτής και χωρίς έλεος αντιπαράθεσης οφείλεις και να το μαζέψεις .
    Ένωσε την παράταξη ,ξεπέρνα την όποια προσωπική σου πίκρα και άπλωσε το χέρι σου για να ενώσετε την παράταξη .
    Μια και μόνη υποψηφιότητα για την θέση του προέδρου .

    ΤΣΟΥΜΑΡΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

  3. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΟΥΜΑΡΙΔΗΣ Says:

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ


Σχολιάστε

