Διαβάστε εδώ τα πρακτικά από την ΔΙΑΡΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ της Βουλής… αξίζει να προσέξετε τις τοποθετήσεις της υπουργού και της υφυπουργού, τις ερωτήσεις των βουλευτών προς τους προέδρους των Ομοσπονδιών… καθώς και τις απαντήσεις τους… δεν χρειάζεται κανένα σχόλιο από εμένα… απλά λέω, πως όλοι κρινόμαστε γι’ αυτά που λέμε…
Θυμίζω τι έλεγε η Υπουργός για τον αριθμό των εκπαιδευτικών που λείπουν από την τάξη… δείτε το video…
και συγκρίνετε τις απαντήσεις στην επιτροπή…
Θυμίζω τι είπε η Υπουργός στο τελευταίο συνέδριο της ΔΟΕ για την ωρομισθία και τους ωρομίσθιους… δείτε το video… τα χειροκροτήματα δικαιολογημένα τότε από την πλευρά της ΠΑΣΚ… σήμερα όμως…
και άλλα πολλά… για τα πολλά που ειπώθηκαν ανάποδα στην επιτροπή…
Στη συνέχεια… και επί πραγματικών γεγονότων…
Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ- ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ». τελικά ψηφίστηκε «επί της αρχής» κατά πλειοψηφία, στην ολομέλεια της Βουλής.
Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στο Κοινοβούλιο έγιναν οι εξής αλλαγές και προσθήκες από την Υπουργό Παιδείας:
1. Βελτιώνεται η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτήριων, που προστίθενται στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για διορισμούς – προσλήψεις. Για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς η μοριοδότηση θα ανέρχεται, πλέον, σε 10 μονάδες, για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία σε 7 μονάδες και για τους εκπαιδευτικούς – γονείς παιδιών με μόνιμη αναπηρία σε 5 μονάδες.
2. Βελτιώνεται η αξιολογική βάση του βαθμού του πτυχίου και υπολογίζεται σε μία μονάδα, για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση του 5.
3. Ο 3ος χρόνος υπηρεσίας του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού μοριοδοτείται με διπλάσιες μονάδες, προκειμένου να πετύχει συντομότερα την μετάθεσή του – μετά τα τρία χρόνια – σε σχολείο επιλογής του.
4. Η πρόσληψη αναπληρωτών στη Σιβιτανίδειο Σχολή και στα εκκλησιαστικά σχολεία θα γίνεται με αντικειμενικό και διάφανο τρόπο και θα συνδέεται με τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων του Υπουργείου Παιδείας.
5. Για πρώτη φορά, στις κατηγορίες διορισμού, κατά τη μεταβατική περίοδο, εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί γονείς τέκνων με ποσοστό αναπηρίας 67% και 12μηνη προϋπηρεσία.
6. Προγραμματίζεται η άμεση διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή, προκειμένου να μπει τέλος στην ομηρία των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που επί 10 χρόνια δούλευαν ως αναπληρωτές. Η κατάργηση των σεμιναρίων των 400 ωρών ως ειδικό τυπικό προσόν τίθεται σε άμεση εφαρμογή για τους κλάδους ΠΕ61, ΠΕ71.
7. Υλοποιείται το αίτημα των Σχολικών Συμβούλων για τη μοριοδότηση του 2ου διδακτορικού και του 2ου μεταπτυχιακού.
8. Τα πτυχία ΑΤΕΙ μοριοδοτούνται απολύτως ισότιμα με τα πτυχία πανεπιστημίου.
9. Οι διατάξεις για τις μεταθέσεις, όπως π.χ. υποχρέωση 2ετούς παραμονής, αφορούν τους εκπαιδευτικούς που θα υποβάλουν αιτήσεις το σχολικό έτος 2010-11. Η Υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκε ότι, στο πλαίσιο αναθεώρησης του ΠΔ 50 για τις μεταθέσεις, θα λάβει υπόψη τα αιτήματα σχετικά με τη συνυπηρέτηση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων .
10. Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται, λόγω κλεισίματος ιδιωτικών σχολείων και έχουν 6ετή προϋπηρεσία με τη δημοσίευση του νομοσχεδίου, θα προσλαμβάνονται στο δημόσιο.
11. Πρέπει να γίνει σαφές ότι κατά τη μεταβατική περίοδο το θεσμικό πλαίσιο που αφορά τις διάφορες κοινωνικές κατηγορίες που αναφέρονται παραπάνω, ισχύει κανονικά.
ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ… ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ…
ΣΤΑΓΟΝΑ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ…
Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ…
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ!
Σχολιάστε