ΣΧΕΔΙΟY ΝΟΜΟY ΜΕ ΤΙΤΛΟ : «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ – ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»


Σας παραθέτω παρακάτω προς ενημέρωση σας τα τρία έγγραφα που έλαβα πριν από λίγο από το υπουργείο στα πλαίσια της ενημέρωσης των πιστοποιημένων blogs και αναφέρονται στο νομοσχέδιο που παρουσίασε στο υπουργικό συμβούλιο η υπουργός.

ΑΣΑΦΕΙΑ-ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗ-ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΏΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ…

Μια πρώτη ανάγνωσή του μας οδηγεί στη διαπίστωση πως  για μια ακόμη φορά παρουσιάζεται ένα σχέδιο νόμου που πολύ πιθανόν σε λίγο καιρό θα είναι και νόμος του κράτους χωρίς να ληφθούν υπόψη οι πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης, χησιμοποιώντας για επικοινωνιακούς και μόνο λόγους την πιασάρικη έκφραση «πρώτα ο μαθητής».

Το νομοσχέδιο δυστυχώς επαληθεύει την προσπάθεια που έγινε το τελευταίο εξάμηνο της απαξίωσης του εκπαιδευτικού… και το φόρτωμα όλων των δεινών της εκπαίδευσης στις πλάτες των συναδέλφων…

Σίγουρα το επόμενο διάστημα θα υπάρξει μεγάλη συζήτηση και θέλω να πιστεύω και μεγάλη αντίδραση από το οργανωμένο συνδικάτο… ίσως είναι η ευκαιρία να ξανακερδίσει την χαμένη του αξιοπρέπεια…

Διαβάστε τα τρία κείμενα και περιμένω τις θέσεις σας και τις προτάσεις σας… εγώ θα είμαι εδώ  για να σχολιάσουμε και να οργανώσουμε τον αγώνα…

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ…………………………!!!!

1. ΑΞΟΝΕΣ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

2. Τα σημεία κλειδιά του Πολυνομοσχεδίου

3. Το σχέδιο νόμου που παρουσιάστηκε στο υπουργικό συμβούλιο

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: